Автоматизація діяльності торгової компанії за допомогою рішень BAS ERP та BAS Бухгалтерія КОРП

Клієнт

Компанія «ТехноКарпати» – торгова компанія, що займається оптовим та роздрібним постачанням інноваційного обладнання, систем альтернативної енергетики, систем опалення та водопостачання, побутової техніки та сантехніки.

Торгівля здійснюється через торгові центри, а також представництва (філії) в різних містах України. Компанію вирізняє безперервний розвиток, інноваційний підхід до організації бізнес-процесів та чудова команда професіоналів.

Проект

  • BAS ERP
    Автоматизовано продажі, маркетинг, закупівлі, склад, управління витратами та розрахунок собівартості. Впроваджено підсистеми Бюджетування та Казначейство.
    Надається супровід системи.
  • BAS Бухгалтерія КОРП
    Автоматизовано бухгалтерський, податковий, кадровий облік та розрахунок заробітної плати.
    Надається супровід системи.

 

Передумови

До проекту переходу на інноваційне рішення «BAS ERP» для ведення обліку в компанії використовувався  програмний продукт «1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством для України» та інше ПЗ. Оскільки компанія стабільно розвивалась та росла, то зростали і вимоги управлінців до ПЗ, в якому здійснювався облік діяльності.

Так, основними причинами переходу на новірішення стали: бажання отримувати якісну аналітику управлінських та бухгалтерських даних, потреба в грамотному плануванні різних господарських операцій, витрат та вкладень.

Була поставлена задача автоматизації процесів планування фінансів, здійснення контролю операцій, ведення обліку доходів та витрат.

Окремим блоком стояло вирішення потреб кадрової служби – в компанії існує складний розрахунок заробітної плати, то ж при розробці архітектури нової системи необхідно було врахувати і ці завдання.

Клієнт хотів отримати комплексну інформаційну систему, яка б охоплювала управління всіма аспектами діяльності їхнього підприємства та відповідала б усім потребам.

Виконані роботи

В ході проекту були виконані наступні роботи:

  • Зібрано та сформульовано вимоги до нової інформаційної системи управління
  • На основі аналізу вимог до нової системи, за основу підібрано типові рішення BAS ERP та BAS Бухгалтерія КОРП. Здійснено продаж та установку ліцензій.
  • На пердпроектному етапі проведено планування робіт з розробкою детального календарного плану проекту, розраховано бюджет проекту
  • Створено інтерфейси та набори прав користувачів
  • Виконано початкові налаштування типових прикладних рішень для початку ведення обліку
  • Перенесли початковізалишки по усіх напрямках управлінського і бухгалтерського обліку з попередньої облікової системи
  • Виконано доопрацювання функціоналу під потреби замовника
  • Інтегровано BAS Бухгалтерія КОРП з BAS ERP, розроблено механізми планів обміну
  • Проведено групове навчання користувачів по роботі з системою, підготовані інструкції для роботи в системі з урахуванням посад та завдань.

За допомогою BAS ERP автоматизовані наступні напрямки:

  • Маркетинг
  • CRM
  • Управління продажами
  • Управління закупівлями
  • Казначейство
  • Склад та Управління доставкою
  • Управління витратами і розрахунок собівартості продукції
  • Необоротні активи
  • Заробітна плата та управління персоналом
  • Бюджетування

За допомогою BAS Бухгалтерія КОРП автоматизовано наступні функції:

  • Банк і каса
  • Розрахунки з контрагентами
  • Товарно-матеріальні цінності
  • Нематеріальні активи
  • Основні засоби
  • Торгівельні операції̈
  • Розрахунок зарплати і кадровий облік
  • Завершення періоду
  • Регламентована звітність
  • Податковий облік

Результати

Результатом співпраці з компанією «BrigIT» стало успішне впровадження програмного рішень BAS ERP та BAS Бухгалтерія КОРП. В липні 2020 року інформаційна система BAS ERP передана в промислову експлуатацію, в складі 100 робочих місць. BAS Бухгалтерія КОРП впроваджена в січні 2021 року.

В результаті впровадження продукту BAS ERP ведення продажів стало чітким, на складі у нас завжди актуальна інформація, яку кількість товару було замовлено і скільки відвантажено, отримано економію часу роботи співробітників нашої організації, досягнуто прозорість обліку.

Також в ході проєкту було налаштовано механізм інтеркомпані, і тепер операції купівлі-продажу між внутрішніми юридичними особами компанії значно спростились. Співробітники компанії позбулись додаткового об’єму рутинної роботи, що був пов’язаний з процесом реалізації товару.

Завдяки впровадженій підсистемі Бюджетування клієнт бачить повну інформацію про фінансовий стан підприємства, має можливість отримувати аналітичні дані в потрібній формі (Звіт про доходи і витрати (P&L), Звіт про рух грошових коштів (CashFlow)).

BAS Бухгалтерія КОРП повністю покриває потреби бухгалтерської та кадрової служби компанії. Автоматизовано бухгалтерський та податковий облік, формування та здачу регламентованої звітності. Завдяки реалізованим доопрацюванням, автоматизовано складний розрахунок заробітної плати менеджерів.

 

Хочете підвищити продуктивність вашого бізнесу?

Поділитися:

Відгуки клієнтів

    Замовити консультацію


    Call us!