Автоматизація готельного бізнесу

Автоматизація готелів

Доволі часто можна зустріти спротив інноваційним технологіям в готельному бізнесі. Не кожен готовий розпочати вести бізнес по новому. Для власника готельного бізнесу важливий кінцевий результат, щоб був стабільний потік клієнтів та щоб відвідувачі були задоволені сервісом та самим готелем. Автоматизовані системи управління готелями – сприймаються як щось що потрібно впровадити, але можна й без цього обійтись.

Але насправді вести бізнес без автоматизації – це крок назад, який не лише унеможливлює масштабування бізнесу, але й сповільнює його розвиток в існуючому стані.

Ціни

Програмне забезпечення для готелів запроваджується з метою покращення виконання процесів у бізнесі. Доволі часто купуючи готові програмні рішення, власники бізнесу зустрічаються із проблемою модернізації програми та налаштувань власне під індивідуальні особливості бізнесу.  

Ми пропонуємо не готовий продукт, а програмне рішення, яке буде розроблене під потреби Вашого готельного бізнесу.

Система управління готелем через «BAS» вирішує наступні завдання:

  • Бронювання і квоти

Система управління готелем в «BAS» дозволить контролювати кількість вільних номерів та місць, здійснювати індивідуальне та групове бронювання з автоматичним розрахунком вартості пізнього виїзду або раннього заїзду, зручне бронювання додаткових послуг, таких як конференц-зали, сауни і т.д., ефективний контроль оплати за рахунками.

  • Простоту оплати

Клієнт отримує посилання на свою бронь і оплачує замовлення за допомогою банківської карти. Це зручно як для готелю, так і для клієнта.

  • Взаємодія з клієнтами готелю

Система управління готелем в «BAS» дозволяє організувати автоматичну розсилку повідомлень: Відправлення sms та email повідомлень з номером броні. Повідомлення про надходження оплати на рахунок готелю. Налаштування чат-боту з автоматичними повідомленнями у viber та інші месенджі.

  • Зручна інтеграція внутрішньої системи готелю з сайтом

Модуль дозволяє завантажувати всю потрібну інформацію та фотографії на сайт.

  • Електронні замки

Що відбувається коли немає системи електронних замків? Персонал може «поселити» гостя і гроші залишити собі. Підключення інтерфейсу електронних замків істотно зменшує варіанти поселень повз каси. Який ефект від модуля системи електронних замків? Щоб видати ключ гостю, потрібно оформити його в систему.  Управління якістю послуг в готелі підніметься на новий рівень. Якщо клієнт загубив ключ, йому просто виписують новий ключ і всі старі автоматично перестають діяти. Також, за допомогою електронних замків можна відслідкувати історію відкриття дверей ключами та отримати цінну інформацію в разі неприємних ситуацій з крадіжкою, тощо.

  • Інтеграція з рестораном

Автоматизація готелю виходить на вищий рівень разом із інтеграцією системи управління готелю із рестораном. “Запишіть на мій номер” – підвищує середній чек ресторану, і спрощує контроль готівки в готелі.

  • Спільна база – автоматизація готелів

Ми налаштуємо продукт таким чином, щоб Ви могли централізовано керувати мережею готелів і вести облік клієнтів за кількома готелями в спільній базі. Система управління готелем надає всі дані про переміщення клієнта, а також дозволяє запропонувати йому послуги зі знижками і бонусами.

Програмне забезпечення для готелів «BAS», яке індивідуально налаштовано під потреби Вашої мережі, зможе видавати детальну аналітику по всій мережі з повною розшифровкою даних клієнта аж до бронювання і останньої транзакції.

«Спільна база» дозволяє менеджерам готелів вивчити клієнта та запропонувати йому ті послуги, які необхідні з урахуванням історії замовлень в мережі.

Це ще не весь список завдань, які можна вирішити завдяки автоматизації готелів з використанням програми «BAS».

Ми раді допомогти Вашому бізнесу!

Зверніться за консультацією до нашого спеціаліста: +38 (096) 160-46-56.

Поділитися:

Відгуки клієнтів

    Замовити консультацію


    Call us!